به گزارش مشرق، کانال تلگرامی آموزش سوادسایبری نوشت: این روزها شاهد اتفاقات عجیب در حوزه تبلیغات شهری هستیم! عجیب ترین آن استفاده از متن شعر رپ (تکست) «تابستان کوتاهه» گروه زیر زمینی زدبازی بر روی تابلوهای تبلیغاتی در تهران هستیم. استفاده از شعر و جملات ریتمیک در تبلیغات از تکنیک های قدیمی در این حوزه است که دنبال اثر گذاری عمیق بر روی مخاطب است تا برند را در ذهن مخاطب ماندگار کند. اما استفاده از متن شعری سراسر ابتذال با محتوا اروتیک برای تبلیغات شهری، نشان از سطح کیفیت و نظارت نهادهای متولی این حوزه است.
پ ن : اینجا بحث بر سر گروه موسیقی و سبک موسیقی نیست! اصل بحث بر سر استفاده از محتوا شعری مبتذل در تبلیغات شهری است !
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.